با اجازه خدا....


رد پای بارون...

...به نام خدایی که در این نزدیکیست

میشه نگام کنی ، راحت شه زندگیم؟

چشم بر ندار ازم، می پاشه زندگیم

لب بستم از تو و ، افطار می کنم

من عاشق توام . اقرار می کنم!

اقرار می کنم ، یاد توام هنوز

هم سخته خواب شب، هم خنده های روز

از تو حواسمو ، هی پرت می کنم

با قلب بی کسم ، هی شرط می کنم

حالا که اومدم ، چیزی به روم نیار

تا دیرتر نشه ، راهی جلوم بذار

برگشتنای دیر ، دل بستنای زود

باور نمی کنی ، دست خودم نبود!

میشه نگام کنی ، راحت شه زندگیم؟

چشم بر ندار ازم، می پاشه زندگیم

 

التماس دعا

یا علی

 



نظرات شما عزیزان:

❤ شهر شب √ ❤
ساعت9:51---31 مرداد 1391
سراغم را نگیر
دیگر نیستم
من در خاطره ها مردم و رفتم
حتی خودم هم نیستم
گم شده ام
تو هم دنبال من نباش
گم میشوی
من که سراغت بودم گم شدم
تو نیز سراغم را نگیر
شاید که در پیچ های درونت گم شوی
و به عشق دل مباز
امروز حقیقتی در کار نیست
مثل من که دیگر نیستم...


امین
ساعت19:58---26 مرداد 1391
سلام سپیده جون.خیلی خوشحال شدم که اومدی تو وبم و نظر دادی و ممنون که قابل دونستی ولینکم کردی.من خواستم لینکت کنم اما وبم یکم مشکل داره و نتونستم لینکت کنم.اگه میشه و افتخار میدی بیا تو وبم و از تو لینکدونی اتوماتیک خودتو بلینک.ممنون

فائزه
ساعت16:10---24 مرداد 1391
مـی گـــویــنــد ســــ ــــاده امــ ـ !

مـی گــوینــد تــو مــرا بــا

یــکــ جـمـلـــه ...

یــکــ لـبــخــنـــد ...

بــه بــازی مـی گـیــری !

مـی گـــویـنـد تـــرفـنــدهـــایـتــ ، شــیـطـنــت هــــایـتـــ ...

و دروغ هـــایــتــــــ را نـمــی فـهـمــــم !

مـی گــویـنـــد ســــاده ام ...

امــا تـــــو ایـن را بــاور نـکــن !

مــــن فـــــقــــــط دوستــــــــ ــت دارم ...

هـمــیــــــن !

و آنــــهــا ایــــن را نــمــی فــــهـمـنــــد ...!!!


فائزه
ساعت13:32---24 مرداد 1391
مهم نیست که باران نیامد !!!!

خودم

با همین چشمهایم

حافظه کوچه پس کوچه های قلبم را

از بی عابری

خواهم شست...


فائزه
ساعت13:24---24 مرداد 1391
من برگشتم روزای خوبی بود اما تموم شد!
رفتن حتی در دستور زبان فارسی هم فعل لازم....است
اومدم خونه


فائزه
ساعت13:21---24 مرداد 1391
دلتنگی هایت را

در کدام رود انداخته ای

که تمام ماهی های جهان

گوشه گیر شدند؟!


فائزه
ساعت13:15---24 مرداد 1391
تو نیــز میرَوے

مثل تــَمامـ کسانــے کـﮧ ـرَفتــَـند

مثل تــَمامـ کسانــے کـﮧ خواهنــد ـرَفت

وَلے هَموارـه

یک چیــز بـﮧ جــا مـے ـمانــَد

وَ آن " من ـه " تــَنهاتــَریست

کـﮧ بـﮧ راهے مے نگــَرد

کـﮧ بـﮧ ـاو نمے ـرسَد ...


شیوا
ساعت9:29---24 مرداد 1391
سپیده جان خیلی قشنگ بود.

❤ شهر شب √ ❤
ساعت23:03---22 مرداد 1391
واو چقدر زود اپ میکنی

به تو حسودی اَم می شود
که زیر چترت این همه را جا داده ای

و من خیسم از تنهایی...

قشنگ بود

وااااااااااااااااااااااااااا اا اااااااای خیییییییییییلییییییییییییییی قشنگ و غمناک بودددددددددددددددددددددد! منو یاد یه کسی انداخت
----------------
اونی که اسمش تو قلب من نوشته

واسه هرچی خاطرست مثل فرشته

اونی که بهار عشق و با خودش داشت

مثل پاییز اومدو با برگ ها رفته
دیگه رفته. . .
دیگه رفته . . .


فائزه
ساعت16:09---20 مرداد 1391

باران که میبارد،

تمام کوچه های شهر،

پر از فریاد من است که میگویم:

من تنها نیستم . . .

تنها منتظرم، تنها!
خیلی دلم گرفته!دیشب میدون ازادی....!
کاش واقعا ترسی تو دلم نبود تا سکوت نمیکردم

سکوت!!!

این روزا فک کنم خیلیا دلشون گرفته!!پس خیالت راحت تنها نیستی

ماه رمضون پارسال با هم بودیم اما امسال.....

خیلی تنهام...

شاید واسه هممون خوب باشه



فائزه
ساعت16:06---20 مرداد 1391
اوووووووووووووووووه! لینک منو!!!!پاسخ:اینو نفهمیدم!!

فائزه
ساعت15:58---20 مرداد 1391

خــــُداے من... اَگـــــر بــِشکَــند اینــ بُغــضِــ گِـــره خـــورده

نَــ عَرشــ و نَــ فَرشــ

هیچــ یِکــ را نــــِمے خواهَـــــــــــمــ

تَنــــــــــــهآ گرمے ِ نِــــــگاهَتــــ را مے خواهــَـــــــــــمــ

کــ بپـــــوشآنَد سَـــردے ِ دِلَــمـــ را ...

خداوندا

دنیای آشفته ی درونم را که تنها از نگاه تو پیداست ، با لالایی مهربان خود ، آرام کن

تا وجود داشتن و بودن را به زیبایی احساس کنم ...




فائزه
ساعت15:53---20 مرداد 1391
از فکر من بگذر خیالت تخت باشد
من می تواند بی تو هم خوشبخت باشد
این من که با هر ضربه ای از پا در آمد
تصمیم دارد بعد از این سرسخت باشد
تصمیم دارد با خودش ،با کم بسازد
تصمیم دارد هم بسوزد ، هم بسازد


فائزه
ساعت15:51---20 مرداد 1391

سپیده جووووووووووووونم قالب جدیدت مبااااااااااااااارک عزیزم
خیلی خوب شد عوضش کردی!!
خیلی خوبه که برگشتی و من تنها نیستم

ممنون اومدی عزییزم

من چه باشم چه نباشم تو تنها نیستی!

این شعرو خیلی دوس دارم دلم میخواس تو حتما بخونیش



فائزه
ساعت15:38---20 مرداد 1391
به تو حسودی اَم می شود

که زیر چترت این همه را جا داده ای

و من خیسم از تنهایی...

خیلی قشنگ بود عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 20 مرداد 1391برچسب:, ساعت 10:55 توسط سپیده|


آخرين مطالب
» این منم....
» پاییز من.....
» دلتنگ تو میمونم.....
» بخند
» با اجازه خدا....
» بانو
» دلنوشته های میلاد تهرانی
» صبحی دیگر
» تحویل بهار....
» شروع دوباره........دوباره باید شد..
» پاییز...زمستان.

Design By : RoozGozar.com